úterý 21. října 2008

Eddie je stale jedinym objektem k foceni







Ahoj, tak dlouho jsem nenapsala novy clanek, tak tady neco malo. Nic noveho se nedeje, zadny bazen ani dalnice se tento tyden nekonaly :).
O vikendu jsem byla sice plavat, ale s Joannou a ta mi tam ostudu nedelala :)
Zitra me tedy ma anglicka rodinka opousti, jedou do soboty do Parize, tak tu budu sama.
Prace budu mit az nad hlavu, ale konecne se vyspim :)
Dneska jsem s Eddiem nafotila nejake fotky, tak vam je sem davam.
Eddie uz je lepsi, je nejakej hodnejsi.... i nekdy posloucha, tak je to dobry :)
Tesim se na nejaky fotky a clanek z elipsy akce a taky reference o dobre veceri :)
Mejte se pekne ahoj

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no tak si užívej dlouhých nocí :) protože to zase přijde

Verunka řekl(a)...

co prijde?

Unknown řekl(a)...

no ty perný noci přece :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Verco posilam pozdrav abys neztesknila:-) a preju co nejlepsi zvladnuti vsech tech starosti

Kuba P.

Anonymní řekl(a)...

Pěkné fotečky, jen tak dál. A neteskni moc, jsi už velká holka, chvíli to určitě zvládneš :) JL

Unknown řekl(a)...

ahoj , vsem vam moc dekuju.... netesknim...docela to jde :) to je jasny, ze bych vas vsechny rada videla, ale za 2 mesice jsem doma