úterý 4. listopadu 2008

Splish Splosh








Ahoj, tak vcera jsem byla s Eddiem opet v bazenu plavat a byla jsem prekvapena. Byl hodnej, nebrecel, plavky mel a dokonce, kdyz uz byl celej modrej, nechtel z vody. Pak jsme si sli dat do kavarny kafe. Eddie ma rad kafe, nikomu to nerikejte, ale je schopnej mi vypit cely hrnek. Je mu jedno, jestli je sladky, nebo horky, s mlekem, nebo bez...asi mu jde o kofein :)
Dneska jsem byla ve skole a pak jsem cele odpoledne byla s Eddiem az do vecera. Takze jsem ho koupala a ukladala. Mel dobrou naladu, i fotit se chtel.
Za 14 dni se budeme stehovat, uz se tesim, ze budeme vic ve meste a budu si svuj volny cas planovat trochu jinak nez do ted. Ted jsem zavisla na Veronice, jestli me odveze do mesta a kdyz to nevychazi, tak musim byt doma. Az budeme prestehovany, tak to sice do mesta pesky taky nebude za 5 minut, ale nekdy to pujde a kdyz ne, tak budu mit auto k dispozici cely den, protoze budeme bydlet u vlakovyho nadrazi a Paul jezdi do Londyna vlakem, takze auto nebude potrebovat.


Fotky: koupani,
nas vylet do Bromley

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tvidíme tady ze země že se ti vede dobře :)

Anonymní řekl(a)...

,,tak vidíme,, :p

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Veru:) Koukám, že Eddie je ve vodě jako ve svém živlu?! :) Sportovní centrum vypadá pěkně vybavené, tak Ti přeji chuť cvičit a vytrvalost, protože někdy se člověku móóóc nechce, ale jak říkal Nicola Tesla: Každé vynaložené úsilí se musí nějak projevit:))
Za chvíli jsou Vánoce:)... Jaký mi přivezeš dárek?? Já mám rád dárky!

Tak ahoj Hodný Maharádža.

P.S: Vymýšlím pohádku pro Eddieho, kterou mu pak můžeš přečíst. Začíná takhle: Bylo nebylo...no a zbytek musím domyslet...tak ahoj:)