neděle 12. října 2008

zavzpominejme na pavouka Huberta



Ano je to tak, Hubert vcera zemrel. Sel za svym bratrem do pavoucich lovist. Mozna uz umrel driv.... tezko rict, ale kazdopadne, ma lampicka je prazdna..... a jak jsem ho vyndala???? Tomu byste neverili, ta lampicka sla sundat. Je povesena jen na takovem hrebicku...no tak to jsem samozrejme nevedela, jinak uz by byl Hubert davno v zachode :)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Veru, dnes jsi mi zase chyběla ve sboru při chvalách...

Ráda čtu že jsi ok, že se ti daří dobře a vše dobře zvládáš.Jsi odvážná se vydat takhle do Anglie mezi cizí lidi, s cizím jazykem a navíc ještě řídit auto po druhé straně silnice. Já mám občas problém uřídit i tu naši pravou stranu, natož levou :oD.

Jinak chudák Hubert, tohle není čtení pro mně. Sice jsi mu pomohla do nebe, to máš jako správná křesťanka dělat, ale třeba by s tím rád ještě nějaký ten pátek počkal :o).

Přeju ti krásné prožití dalších dnů a hodně Božího požehnání ve všem co budeš dělat.

Jana Kreisingerová

Unknown řekl(a)...

Tak to je smutná zpráva. Až přijedeš, navrhuji udělat pohřeb tak jak má být. Pokud nebudeš proti, jsem ochoten udělat smuteční oznámení. Jinak přeju hezký vánoce;-)

Verunka řekl(a)...

no ja jsem mu k nicemu nepomohla .... to on umrel sam... i vzduch jsem mu tam obcas pustila :)
no jo no ... pohreb by si zaslouzil...lezi pod oknem, tak ja ho jeste muzu privezt :)
Jani Hubert se ti prece nelibil :)

Anonymní řekl(a)...

To je ...to...to je HRŮZA! Tak Hubert, náš HUBY, to má za sebou?!...Ne, tomu odmítám věřit, to přeci...ach. Taková rána! Nevím co říci. Slova nevystihnou, co jsem cítil k mému šestinohému příteli...Co říkal? Jaká byla poslední slova HUBYHO??! Jaká?...To se už nikdo nikdy nedovíme a proč? Protože nikdo neumíme pavoucky, tak to je. Musíš být Veru zdrcená, já vím děvče jaká to je bolest! Mě takhle před rokem opustila má dobrá přítelkyně rybka Ploutvička. Skvělá kamarádka.A dnes? Prázdná místnost, prázdné akvárko...Čás zahojí tvou bolest. Věř mi, bude líp. Musíš být silná.

Upřímnou sostrast. Maharádža

Verunka řekl(a)...

Ahoj Maharadzo, je mi lito, ze te to tak vzalo..... taky to nesu spatne.... nekdy jen jdu k lampicce, abych nadzvedla knizku a vpustila tak trochu cerstveho vzduchu, no a pak mi to dojde. Je to smutny, Huby uz se nevrati