pondělí 19. ledna 2009

Help Me!!! :)



V klidu se usaďte, udělejte si pohodlí a představte si:

Pracovní týden za vámi, volná sobota před vámi, vy se těšíte na spánkem strávené dopoledne a místo toho?????? Jste vzhůru od 6:00 hodin s polštářem na uších a čekáte, kdy někoho napadne napomenout řvoucí a zběsile tlučící se děti, aby opustily vaše dveře a nepřibližovaly se k nim minimálně další 3 hodiny , protože někdo za těmi dveřmi si dopřává sobotní odpočinek, kterej teda speciálně já mám ráda.
Tak takhle vypadají moje sobotní a nedělní rána.
Zatímco Eddie buší na dveře a vyvolává „KAKA….. KAKA“ a nemyslí tím brazilského fotbalistu ale mě, tak James se pere s Thomasem, kterej neotálí a volá na celý dům „MAMÍÍÍ , DADDYYYYY HELP ME!!!!!!“ tak, že to slyší snad každý z Kippington Road.
Po 20 minutách, kdy hluk odezni, nebo si na něj zvyknete tak, že zase usnete, následuje dalších 20 minut nerušeného spánku a pak, jak už tušíte, opět přiběhne fotbalový fanoušek a vy máte pocit, že za vašimi dveřmi za chvilku propukne liga mistrů.
Ale jinak se mám dobře, děti jsou rozkošný a tohle k tomu nejspíš patří

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jsou to Rebelové!...ahoj Veru...jak říkám, Rebelové...

Co je nějak zabavit?? :)....nůž, sirky, klíče od auta, co já vím??

Možná je na čase přitvrdit!...Polednice, černá sanitka, Freddie Kruger?? a když nepomůže ani to tak, už nevím???

Kluci zlobí. To jo, ale ...mááám je rááád :)

Co je unést?? Ne na dlouho 2 až 3 hodiny, aby ses vyspala? Někam, kde nebudou tak na očích,... nevím Mc Donald, Lunapark??

Jsem v duchu s Tebou Veru a slibuji, že si sobotní odpoledne dáchnu za Tebe. Takový jsem ...Hodný Maharádža...

Tak ahoj.

Unknown řekl(a)...

Zatím nejpovedenější příspěvek, docela jsem se pobavil:-D... doufám, že ve stejném duchu tam ty víkendy prožíváš a nebereš to moc vážně:-)

Verunka řekl(a)...

ahoj, dekuju vam za podporu, uz jsem myslela, ze sem nikdo nechodi :)
tato sobota bylo dost podobna, ale kolem 10 rano vsichni odjeli a ja jsem sama doma jeste dnes...ale kazdou chvilkou se vrati, tak to krasne ticho zase pomine :) mejte se ahoj